2012年8月23日木曜日

どっち向きが正当? Which directions to squat?


お食事中の方はあとでごらんください。
If you are in the middle of lunch, please click later.
 


ウガンダに来る前に乗り継ぎで寄ったドバイのトイレです
忘れてたんだけど、こんなトイレだったんですよ。
なんか、紙派、水洗い派、様々なタイプに対応してる感じです。(草はないな)
わたしトイレ好きだから、載っけますね。
This is a toilet in Dubai Airport, where I changed a flight on my way to Uganda. This toilet seems to accept various types of guests.

ペーパーが前にありますからね、たぶん手前に顔、向こう側におしりですよね? 
なんかキテレツなトイレですよね。おもしろいな。
Judging from the position of the toilet role, I should face to the door.
It is fun to observe and experience toilets!

流すボタンはTOTO製でした!
ニッポン、チャチャチャ!


0 件のコメント: